En blogg för kursen naturvetenskap och teknik i förskola och förskoleklass
Stort tack för alla era insater på kursen! Ni har engagerat i er i diskussioner, undersökande, organsierat samåkning och gjort en hel massa...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar