Stort tack för alla era insater på kursen! Ni har engagerat i er i diskussioner, undersökande, organsierat samåkning och gjort en hel massa andra saker utan vilka det inte hade blivit någon kurs.
Nu är snäckorna frisläppta. Jag hade misskött dem senaste veckorna - så att hade gått in i vilstadie, dragit sig in i skalet och stängt til med en tunn hinna. Men när jag sprutade vatten dröjde det bara några minuter tills de kika de fram! En undersöknng man kan göra med barnen i förskolan.
Jag glädjer mig så åt bukett och smycke, tack ♥♥♥
 |
| Missskötta snäckor.... |
 |
| .. vaknar till när de sprayas med vatten |
 |
| här "snäck-släpp" i trädgården |
 |
| Fantasktisk bukett.... |
 |
| ... och glad Anna med vacker halssmycke. Tack!!!! |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar