Vi har fått snäckägg!! Frågan är vem som har lagt dem - bärnstensnäckan har smitit - så jag tror det är trädgårdssnäckan.
småsnäckorna verkar uppsakttar kalken.
Stort tack för alla era insater på kursen! Ni har engagerat i er i diskussioner, undersökande, organsierat samåkning och gjort en hel massa...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar